You are my sunshine my only sunshine

Jutaan perasaan, ribuan ingatan, ratusan kenangan, semuanya hanya untuk seorang insan..

kadang saya salahkan Disney Movie sebab ia buat saya percaya wujudnya sebuah cerita yang di akhiri dgn kegembiraan, hampir setiap hari saya menangis dalam bilik, saya menangis bkn sebab kenangan pahit yang pernah terjadi dalam hubungan kita tapi saya menangis kerana kenangan manis yang saya tahu tak akan terulang lagi..tiap kali saya rindu awak, saya tutup mata saya sbb saya dapat lihat awak, saya tutup mulut saya sbb saya dapat dengar suara awak. mungkin saya terlalu kecil untuk menceritakan tentang cinta tapi cinta saya bukan cinta remaja,cinta monyet dan cinta dewasa tapi cinta saya cinta pertama dan terakhir.saya terima lamaran awak sbb saya percaya awak dapat bahagiakan saya. jika satu hari awak bkn lelaki yang boleh hidup bersama saya, saya nak awak tahu, saya tak boleh hidup tanpa bersama awak. saya lepaskan awak, tapi jika  awak kembali saya percaya awak ditakdirkan untuk saya..moga allah tunjukkan kebenaran insyaallah..

SUKE ? THANKS BUT PLEASE CLICK LIKE BUTTON THERE .